2010 m. lapkričio 28 d., sekmadienis

Journey to The Balkans

2010-09-02 [23:23]
Besipakuojant viską ir laukiant labai rytojaus... Mūsų pirma tokia ilga „poilsinio tipo“ kelionė, nors Dovydytis sakė, jog hemorojaus su mumis lauks grįžtant...pff
Vis atrodo, jog kažką pamiršau pasiimt.. Tikriausiai sunku bus užmigt, bet aš tikrai taip nenusiteikiau, ne!

2010-09-04 Karma is a bumerang.
Vakar padarėm iki Liublino ~ 555km. Lenkiškos karvės mūkė mūūššszš ir buvo daug furų. Lenkai mėgsta geltonąsias paprikas, nes visur nuolaidos ir sėkmę nešančius netikrus gandrus. Dar daug modernių  bažnyčių ir kaimų. Nė vieno rimto tranzuotojo, tik keletas prostitučių. Apsistojom Lubline pas Ole ir jos katę Shiwa.  Ole  siūlė eit į ragga tūsą, bet likom namie ir kalbėjom apie bulvių istoriją. Pusryčiam buvo smirdantys grikiukai. Šiandien planuojam iki Vengrijos ir nežinom, kur miegosim.

Dar vis važiuojam pro lenkiškus kaimus ir daug vestuvių šiandien. Lenkiški miesteliai vienas su kitu suaugę. Vos pėjam lenkti fūras. Kadangi zlotų neturim, tai lenkai nieko iš mūsų ir nepasipelnys, na tik degalkėj.Šiandien graži diena, dabar +18. Augustas žiovauja vairuodamas. Lenkai irgi skelbia KILL rate on the roads. Turėjom linksmas lažybas dėl to, kiek km yra nuo Lenkijos jūros iki kito galo. Aš sakiau, jog apie 1000, o Augustas sakė, kad mažiau. Tai wa ir susilažinom iš vakarienės kelionės metu. Dabar atvykom į Rzeszow, norėtume buljoniuko. Pietums.Drastiskai artėjam prie Slovakijos sienos. Drastiškai keičiasi reljefas. Kalnai kalneliai. Gera įžanga į Karpatų aukštumas.  Nėra jokios padorios degalines. Visos tokios kaimo tipo kur iš plastikinių bidonų tiesiai į baką pila. Sekdami navigaciją pakliūnam į uždarytą kalnų keliuką. Augustas užsispyręs važiuoja toliau. Kelias banguotas, o apačioj kalnų upelis. Šiaip taip pravažiavom.
Į Vengriją įvažinėjom gal kelis kartus, nes navigacija norėjo mus palikti Slovakijoj. Tada Arnolda  naktį vairavo iki Vengrijos didesnio miesto, kur mašinoj miegojome iki ryto.  Pustryčiai ir prausimasis degalkėj.

Slovakijos peizažas.

Arnolda po keturių bandymų įvažiuoti į Vengriją.

Vengrijos Rumunijos pasienis.

2010-09-05
Tai Pustryčiam Augustas suveikė karšto vandens buljoniukui. Ir lėkėm toliau, kol pasiekėm Rumuniją. Pirkom vinjetę už 13lei. Matėm grupę lenkų su senoviniais autobusiukais, norinčiais perskrost Rumuniją. Pirma nakvynė buvo Targu Mures. Ten buvo nuostabu pas vengrų šeimynėlę. Doddo nusivedė vakare mus į G spot, bariuką, kurį sunku rasti. Pakėlėm taures į Arnoldos mamos sveikatą jos gimimo dienos proga.

2010-09-06

Šeimynėlė buvo nuostabi, Augustą įsivaikino. Davė kalną pusryčių: visokių sūrių, kumpį, duonos, skanios arbatos. Zakuska. Davė į kelią obuolių, kuriuos vėliau palikom Bukarešte. Ir pamojavo rankelėmis.  Taigi toliau lėkėm į Drakulos miestą – Sighisoara. Augustas paranojinasi, bet kur palikt mašiną, nors čia NE bulgarija.

Parkūras Drakulos garbei.

Šluostom senovines dulkes.

no comments.

Toliau pasiekėme Brasovą.  Mus turėjęs priimti babis neatsako į žinutę. Nusitrenkiam į miesto centrą. Skambinam jam. Atsiunčia žinutę su nesuprantamu adresu. Navigacija atsisako mus ten naviguoti. Atsirandam senamiesty. Arnolda  magiškų jėgų vedama randa merginą, kuri mus nunaviguoja į reikiamą vietą. Pasirodo jai kaip tik ten ir reikia. Pabunam taksistai. Karmos taškų daugėja. Ateina mūsų busimos košmariškos nakvynės šeimininkas. Lekiam iki jo namų. Užsinešam daiktus. Kaip suprantam būstas priklauso tėvui su dviem vaikais ir nedideliu šuniuku. Namuose jovalas, smarvė, rūkalai. Visur  savaitės senumo maisto likučiai. Arnolda galvoja, kad ja parduos į sekso vergiją. Šeimininkas dingsta. Parašo žinutę, kad bus už valandos. Mes nelinkę ilgai laukti. Išeinam patys į centriuką. Dėl viso pikto Augustas įsimeta kvepalų balionėlį, nes temsta. Iki centro nelabai nueinam. Randam jaukų pensionatą su bariuku. Imam alaus ir arbatos skaudančiai arnoldos gerklei. Šeimininkas vis dar vengia su mumis susitikti. Vieni patraukiam link jo namų. Nerodom jokio noro su juo socializuotis. Jis matyt irgi. Galų gale anksti susisupę i miegmaišius tikimės ramaus miego. Bet... Į kambarį atslenka luzeris broliukas ir pradeda lošti CS. Arnolda lyg ir užmigusi. Augustas guli ir parinasi, kad broliukas smaugia vienaakį žaltį prie kompo. Paryčiais užuodę, kad broliukas luzeris ne tik valgo čepsi žaidžia bet ir rūko. Greit susipakuojam mantą ir neatsisveikinę šaunam i tamsą. Penktą ryto tamsu dar.

NOT!

2010-09-07

Arnolda mato grizlius prie konteinerio. Augustas nelabai. Augustas vairuoja per tamsa. Degalinė, šlykšti kava. Kelias iki Bukarešto. 40km iki Bukarešto ramiai lūžtam mašinoj. Prabundam nuo babių čiulbėjimo šalia mašinos. Degalinėj negaunam vandens. Spaudžiam iki kitos. Šiaip ne taip suminkštinam nėščiosios širdį. Sriubytės yra. Abu šiek tiek pavargę mažai miegoję.

Įvažiuojam į Bukareštą ir tikimės gero šeiminyko. Miesto gatvės užkimštos. Navigacija vėl nerodo mūsų būsimų namų. Tik pagrindinius bulvarus. Šeiminykas neatrašo žinučių. Arnoldai gerai sekasi klaust kelio. Taksistas nurodo ten kur mums reikia. Namai ramiam rajone visai šalia centro ir viso šaršalyno.einam kavos atrašo direktorius, jog mūsų nesitikėjo, bet mielu noru priims. Po valandžikės pasirOdo Rumunijos meškinas. Vedasi į savo katinų irštvą. Užleidžia savo lovą king size. Švaros akimirka ir griūnam miegot. Einam vakarot su Radu draugais. Visiems mes įdomūs. Visi klausinėja. Pokalbiai pokalbiai. Ir noras namo. Griūnam į savo king size, Radu dirba. Kačiukai miega kartu. Kas vėliau priveda prie apdergtų Arnoldos šortų. Radu mergina bijo mūsų. Todėl jos taip ir nepamatom. Tie teisininkai...

King size su katinais.

Mūsų rūmai Bukarešte.

Jis iš tikrųjų mus mylėjo.
2010-09-08
Rytas gražus ir šiltas. Radu vedasi į indišką palapinę. Kokteiliai iš šviežių vaisių. Pokalbiai. Mus nuveža ieškoti tradicinio restorano Caru Cu Bere. Nerandam. Pušryčiam sumuštiniai. Karštis smogia į galvas. Mėginam slėptis prekybos centre. Centras baisesnis negu Akropolis. Einam namo darytis siestos. Mūsų king size vėl mums svetingas. Poguliukas su kačiuku.

2010-09-09

Augustui Arnolda davė skanių grikių. Radu sakė, kad valgo juos per laidotuves. Dar patarė mums važiuoti į Vama veche, kur hippie beach. Bet vis dėl to nutariam nakčiai kaip suplanuota pirmiau apsistoti Constanta. Radu dar patarė Bulgarijoj aplankyti jūros gėrybių fermą ant kalno su vaizdu į jūrą.
Už poros valandų atvykstam į Constantą. Ten didelis miestas, uostas prie jūros. Randam savo hostelį ir jo šeimininką – draugišką buldogą, kuris buvęs ir Kaune, ir Klaipėdoj su  ice hockey. Einam paplūdimiu į senamiestį, kur buldogiukas patarė. Restaranas On plonge. Ten Augustas užsisako Mici. Pagaliau gauna. Šūduką ant pagaliuko. Patiekalas vertas šūdų kulto. Todėl dalinamės Arnoldos Doradą. Gavę saskaitą, sakom, jog Rumunijoj restorane daugiau nebevalgysim. Kadangi buldogiukas davė žemėlapį, tai beklaidžiodami randam krautuvę ir vėliau savo irštvą. Pavakaroję griūnam į lovą, nežinia , iš kur tiek pavargę.

Kiek akys užmato begalybė vynuogynų.

Pagaliau vienas tikslas pasiektas!

2010-09-10

Rytas. Seniai girdėtas žadintuvas. Einam praustis į tualetą -  dušą. Augustas sirgs grybeliu. Pėdų. Gal net nagų. Improvizuoti pusryčiai tunas + nutela. And Nomad. Atsisveikinam su draugišku buldogiuku. Ir vėl į kelią. 50 km ir atvykstam į Vama Veche. Jūra pašėlus ir negro. Augustas braidžioja, Arnolda fotkina. Kava ir wireless intikas. Kanapeles. Tada randam lūšną, guolį nakčiai. Ir Augustas nerimsta kaip nori maudynių. Einam vėl prie jūros. Augustas maudosi, Arnolda fotkina. Ir Augustą. Daug šiaudinių skėčių. Pasak Augusto, jūra minimum + 25. Verčia iš koto. Jo koto. Tada apsilankę magazinuose, einam vėl i Kanapele, ten Augustas perka Shaorma, o Arnolda prasmirdusių grilio daržovių, ir french fries. Kakis. Geriam vyną savo hostely, valgom nutelą.Rašom primirštą blogą. Matom banguotą jūrą ir saulė lenda, blaivosi dangus.